Innehaver
Jan Erik
25, Oslo, Norway

Favorittbilde





RSS-feed
Powered by TabBoard Message Board

Powered by Blogger

4.10.05
Bilder og London

Bilder er utrolig gøy syns jeg. Det er veldig gøy å ta, og gøy å se på siden. Derfor har jeg bestemt meg for å dele mine bilder med deg.
Nede til venstre finner du noen av dem, og enda flere på min konto på www.flickr.com! Håper du liker dem - skriv gjerne en kommentar.

Ellers så var jeg en uke i London. Kom hjem for en uke siden, har så vidt klart å summe meg... Det var utrolig kjekt. Vi var 7 stk. +2 i helga fra klassen. Gikk gatelangs i London. Sightseeing til den store gullmedaljen. Vi var i flere menigheter, bl.a. Hillsong London. Jeg traff også min gode venn Tom.
Må vel si at ikke alle som dro på tur kjente hverandre utrolig godt fra før, men vi ble veldig godt kjent.. F.eks. Sindre og Audun.

Det var billig å fly, og men det resulterte igjen til at jeg brukte mer penger der borte! Men alt i alt en utrolig vellykket tur, mye takket være en utrolig dyktig reiseleder.

Må bare takke Gud for at jeg får dra på så kjekke ferieturer!


posta av Jan Erik @ 00:00
 0 kommentarer | skriv



0 Kommentarer:

skriv en kommentar



tagboard

navn

url eller epost

(smilies) melding

Siste poster


Arkiv


Mine bilder
This is a Flickr badge showing public photos from Fasen. Make your own badge here.