Innehaver
Jan Erik
25, Oslo, Norway

Favorittbilde





RSS-feed
Powered by TabBoard Message Board

Powered by Blogger

12.10.05
Høyere

Det er med glede at jeg kan fortelle at jeg har kommet opp på en ny hylle her i livet. Nemlig denne.

Den har tatt plass bak pulten, og vips så kan jeg få litt skikk på rotet mitt.


For øvrig ønsker jeg å takk Arnhild, som var så elskverdig å holde meg med selskap på IKEA, og ikke minst Kristian som gadd å slite seg ut ved å hjelpe meg å bære fra plata og hjem!
Tusen takk!
Love U guys!


posta av Jan Erik @ 18:00
 2 kommentarer | skriv



2 Kommentarer:

hyll-hyll.

men for å prøve å si det som jeg prøvde å si i tagbordet, så må dere på cd avdelingen på B&M si i fra nå dere får inn denne CDen: A Collision med David Crowder Band. (http://www.davidcrowderband.com/) fordi den vil jeg så utrolig gjerne ha. og hvis dere mot formodning ikke skal ta den inn så MÅ dere ta den inn! ellers så kommer jeg og støvsuger dere med ministøvsugeren min.

Av Blogger Kristian Nesbu Vatne, kl 12 oktober, 2005 18:29  

Jeg for min del, synes at Ikea egentlig har gjort et varp her - FÅTT DEG SOM KUNDE!

Av Anonymous Anonym, kl 19 oktober, 2005 15:53  

skriv en kommentar



tagboard

navn

url eller epost

(smilies) melding

Siste poster


Arkiv


Mine bilder
This is a Flickr badge showing public photos from Fasen. Make your own badge here.