Innehaver
Jan Erik
25, Oslo, Norway

Favorittbilde





RSS-feed
Powered by TabBoard Message Board

Powered by Blogger

21.10.05
Arrangering

Dette var en gøy dag! Utrolig artig å få høre hvordan musikken du tenker i hodet blir fremført av instrumenter. Men det ble en lang dag for de stakkars musikkerne. 6 timer med prima vista. Toppen 3 gjennomspillinger på hver sang. Krevde en utrolig konsentrasjon av de.
Men det var veldig gøy, selv om mitt stykke hadde noen elementer som krevde litt mer øving. Etter hvert legger jeg sikkert ut opptaket (når jeg får tak i det).

I morra bærer det til Ålesund med fly, for å lede lovsang på et Oase-møte. Det blir kjekt. O, vestland, vestland...


posta av Jan Erik @ 19:36
 1 kommentarer | skriv



1 Kommentarer:

Ja, åssen gikk det i Ålesund da? Fortell, fortell - ellers legger jeg ut flere bilder av deg...

Av Anonymous Anonym, kl 25 oktober, 2005 20:03  

skriv en kommentar



tagboard

navn

url eller epost

(smilies) melding

Siste poster


Arkiv


Mine bilder
This is a Flickr badge showing public photos from Fasen. Make your own badge here.