Innehaver
Jan Erik
25, Oslo, Norway

Favorittbilde





RSS-feed
Powered by TabBoard Message Board

Powered by Blogger

31.10.05
Frustrasjon og glede

Det har vært en merkelig helg.
Først må jeg bare få sagt at noe helt vanvittig rart har skjedd. PCMCIA-porten min er blitt borte!!! Altså ikke fysisk, men elektronisk. Noen som har hørt om det før? Uansett, så gjør det at jeg ikke kommer på nett så lett som før... kjipt. Må vel kjøre en reinstallasjon av XP eller noe..
Så har jeg vært i Kristiansand i helga. Dagfinn knakk nakken. Det var veldig kjipt. Jeg håper ting går bra! Men det var knallgøy at vi slo Start! Vi røkkær aldri ned!
Besøkte også Ingunn & Runar. Det var jo kjekt!
Da jeg kom hjem, venta det seg en overraskelse i bakgården. Ingen sykkel! Borte vekk! Det var kjipt. Tre kjipe ting på en helg... Ikkje bra! Har noen bilder som jeg legger ut på Flickr etter hvert.


posta av Jan Erik @ 20:45
 2 kommentarer | skriv



2 Kommentarer:

Da kan jeg bare berolige alle bekymrede folk. På mystisk vis er PCMCIA-sloten kommet til rette igjen. Utrolig sprøtt!

Av Blogger Jan Erik, kl 02 november, 2005 13:00  

Vil bare vise litt empati i forbindelse med ditt tap av sykkel.. vet akkurat hvordan det føles! Min sykkel ble stjålet i kr. sand by sist høst. Jeg dro til sørlandet i den tro om at sørlandet var preget av hyggelige sørlendinger med kristeliøse motiver. Så feil kan man ta! Det er nok deres måte å reagere på at vålerenga ruler over start.. stakkars sørlendinger..;)

Av Blogger Rag, kl 02 desember, 2005 22:56  

skriv en kommentar



tagboard

navn

url eller epost

(smilies) melding

Siste poster


Arkiv


Mine bilder
This is a Flickr badge showing public photos from Fasen. Make your own badge here.